vrijdag 6 december 2013

Nieuwe uitdaging : Kerst!

Goedemiddag allemaal. 
Het is weer vrijdag en dat betekend een nieuwe uitdaging. want het is alweer 2 weken geleden !
Dit keer hebben we een leuke en makkelijke uitdaging, want ik geloof dat iedereen met kerst bezig is. 
Dan is het lekker makkelijk om een kerstkaartenuitdaging te doen. 

Dank jullie wel voor het meedoen met de afgelopen uitdaging.

We hebben natuurlijk ook weer wat inspiratie voor jullie!
De uitdaging duurt tot 20 december 9 uur s'ochtends. 

Groetjes het team. 

Ida


Anja





Erica



Marcella




GerJanne




Jacqueline



Hennie



Gast designer!  Wilma


12 opmerkingen:

  1. Te gekke voorbeelden, ook van de gast designer !
    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames wat een prachtige voorbeelden
    Hobby groetjes Lilian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ze zijn weer mooi hoor!
    Allemaal geslaagd.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten dames!!! Een hoop inspiratie bij elkaar!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke opdracht en schitterende voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt! Echt schitterend. Ik doe graag mee en heb mijn creatie net gelinkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een variatie aan voorbeelden, ik doe graag mee, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorbeeldkaartjes dames !
    Ik heb er ook nog eentje gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We werden weer goed ge-inspireert door het DT, mooie voorbeeldkaarten. Nu ik duidelijkheid zag over hoeveel kaartjes je mag inzenden, heb ik mijn bijdrage gemaakt. Een rustig maar niet minder mooi kerstkaartje.

    Creatieve groeten
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen